luni, 11 ianuarie 2010

Iubire sau un alt viciu


O alta dupa-amiaza tarzie si rece.Stau si privesc pe fereastra cum timpul trece iar eu ma schimb.Devin o alta persoana si totusi raman aceeasi pe care ,nu o cunosti.
Recunosc , iti pun uneori la indoiala existenta iar alteori incerc sa te descriu.Te pictez inutil cu sunete caci , stiu ca vocea ta e mai impunatoare decat orice nota.Te modelez fara rost caci , lutul e rigid pe cand tu , esti plin de sentimente si trairi.Vazand ca eforturile-mi sunt inutile,te descriu printre versuri insa , nici asa nu reusesc mare lucru.
Si atunci te caut.Te caut diferit , lasandu-te pe tine sa ma gasesti.Intr-adevar nu stiu cine esti dar, iti percep existenta. Nu am spus niciodata ca EL e un singur barbat si nici ca , iubirea mea e neconditionata .E chiar egoista caci , in creionarea ta , m-am indragostit nebuneste de simpla idee de a te iubi.Poate am facut din asta un viciu , o dependenta bolnava si nesigura.Si m-am obisnuiesc sa ador o iubire ce poate nu exista…

0 comentarii: