sâmbătă, 26 decembrie 2009

Descatusarea


Cu usa de la camera deschisa larg cum poate nu a mai fost niciodata pana acum , stau.Cu privirea pierduta in intuneric , caut pe cineva care sa ma asculte , cineva care sa nu imi judece si mai ales sa nu imi condamne trairile .Si totusi , simt ca am nevoie de critici pentru ca , nu vreau sa ma prefac ca sunt perfecta cand , nu sunt nici pe departe.Astept sa apari ca sa imi pot arunca cuvintele , fara sa ma gandesc .Nu apari pentru ca te afli deja aici.Esti prezent si totusi eu nu te pot vedea.Nu , nu sunt oarba poate , imi e frica de judecata ce urmeaza..Si totusi voi incepe…
Sunt Alina .Un nume ce uneori nu ma reprezinta dar , cu care m-am obisnuit.Varsta , prefer sa nu o amintesc .Cea din buletin nu corespunde etatii pe care eu consider ca o am.Uneori sufar de egocentrism iar , alteori uit ca exist pentru ca , imi pasa de cei din jur.Am impresia ca ceilalti ma uita intr-un colt al camerei.Poate chiar eu ma uit…
Imi place sa tind la o lume perfecta desi stiu ca nu exista.Ador sa visez ce e interzis , sa ma joc cu focul fara sa ma ard.Sunt impulsiva desi , aparent gandesc mult lucrurile.Recunosc , sunt narcista uneori iar , alteori refuz sa ma privesc.Imi doresc ceva , ce toti ne dorim si totusi , imi doresc lucruri mult prea marete.Imi doresc sa fiu pe deplin fericita , sa zambesc larg , sa iradiez , sa nu existe lucruri care sa ma faca trista si totusi , singura imi complic existenta.Poate sunt si masochista desi nu recunosc.Cred ca m-am obisnuit cu deziluzii..
Cu mainile strans incrucisate , ma ridic de pe scaun.Am lacrimi in ochi , lacrimi ce imi ard pometii.Inca nu ti-am povestit mai nimic despre mine si ma privesti de parca sunt un amestec de confuzii.Nu , nu sunt asa si tu stii asta mai bine decat mine.Sunt ceea ce vezi dincolo de aparente , sunt rodul imaginatiei tale.Stiu ca ma judeci involuntar.Poate si eu as fi facut la fel.Sentinta e una cat se poate de clara…
Tarandu-mi pasii , ies.Te las pe tine , in intuneric sa ma judeci aspru…

1 comentarii:

bAnca spunea...

masochisti suntem cu totii.
depinde de context.
eu una, recunosc, sunt masochista din punct de vedere sentimental.
oricum.
imi place super mult :]