luni, 5 ianuarie 2009

Monolog

E-o noua zi dar pentru mine inutila
Stau si ma gandesc din nou numai la mine
Oare de ce nu am ce imi doresc?
De ce pierd tot ?
Si nu mai regasesc
Momentele cand simteam ca pot sa am orice
Ca langa tine totu-mi mergea bine?
Stii,uneori poate mi-e dor de tine...
Dar tu nu stii ce-ai insemnat pentru mine.
Ai incercat vreodata sa te vezi prin ochii mei?
Hai,incearca acum si vei afla ce vrei.
Cate lacrimi am varsat pentru noi nu stii
Spuneai ca o sa trecem peste toate impreuna
Atunci unde esti?de ce nu ma privesti?
Ai disparut fara sa imi zici ceva
Ai plecat si am ramas in umbra ta.
Atunci a inceput si ploaia..
Tot ce stiam ca exista intre noi s-a stins
Iar toamna cu pasi repezi a venit
s-a asternut peste noi.
Ma-ntreb si acum de ce..
De ce nu suntem amandoi?
E prea tarziu sa imi mai spui ceva
shh..taci si nu te mai uita asa
Nu ma lua in seama,
Uita tot ce-ti zic
Ea te asteapta,zambeste si fii fericit!

0 comentarii: